Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na roboty w zakresie obsługi akcji zimowej na ulicach gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym Miasta Rawa Mazowiecka
oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:
Usługi odśnieżania kod 90620000- 9
Usługi usuwania oblodzeń kod 90630000- 2
Usługi sprzątania i zamiatania kod 90610000-6
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
1/ odśnieżanie ulic,
2/ zwalczanie śliskości i gołoledzi ulic,
3/ w przypadku dobrych warunków atmosferycznych / w dniach, w których nie prowadzi się akcji zimowego utrzymania dróg – utrzymanie czystości ulic,
4/ pełnienie dyżuru całodobowego,
5/ odśnieżanie ulic i zwalczanie śliskości na zlecenie zamawiającego
na drogach ujętych w załączniku 1a
6/ wywóz nadmiaru śniegu w razie konieczności na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
Wykaz ulic objętych kontraktem /zał. nr 1 / stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.
Dodatkowe warunki
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- od 1 grudnia 2008r. do 28 lutego 2009r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo
zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
5) Wykaz wykonanych w latach 2005 – 2007 robót o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 80.000,00 PLN każda, z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie z uwzględnieniem ich wartości /kwotowo/.
6) Wykaz pracowników
7) Wykaz sprzętu.
8) Zaparafowany projekt umowy.
9) Potwierdzenie wpłaty wadium.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na roboty w zakresie obsługi akcji zimowej na ulicach gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym Miasta Rawa Mazowiecka” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 3 listopada 2008 r. do godz. 10 00w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 3 listopada 2008 r. o godz.. 1010 .
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, fax nr 0 (46) 814 43 23.
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający przewiduje zastosowanie zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.10.2008 roku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowskidata wytworzenia: 2008-10-24
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-10-24 14:32