Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości i porządku wybranych ciągów pieszych i obiektów na terenie miasta
Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości i porządku wybranych ciągów pieszych i obiektów na terenie miasta Rawa Mazowiecka, oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako: Usługi odśnieżania kod 90620000- 9 ,Usługi usuwania oblodzeń kod 90630000- 2 Usługi sprzątania i zamiatania kod 90610000-6 Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1.Utrzymanie czystości iporządku wybranych ciągów pieszych i obiektów na terenie miasta w okresie zimowym od 15 listopada do 31 marca każdego roku polegać będzie na:
-odśnieżaniu,
-zwalczaniu śliskości i gołoledzi poprzez posypywaniem piaskiem,
- wywożenie nadmiaru śniegu na bieżąco, w przypadku braku śniegu: zamiatanie, zbieranie odpadów i wywóz ich na miejskie wysypisko w Pukininie.
W przypadku bezśnieżnej zimy, wykonywanie zakresu prac jak w okresie od 01 kwietnia do 15 listopada każdego roku.
Materiały do zimowego utrzymania ciągów pieszych zapewnia Wykonawca.
2.Utrzymanie w czystości iporządku wybranych ciągów pieszych i obiektów na terenie miasta w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada każdego roku polegać będzie na:
- bieżącym utrzymaniu czystości: ciągów pieszych i wiat przystankowych poprzez: zamiatanie, zbieranie odpadów wraz z ich wywózką,
- dokonywaniu oprysków herbicydami wyrastającej trawy i chwastów przy obrzeżach i krawężnikach wg potrzeb,
- usuwaniu opadłych liści i kwiatostanów drzew i krzewów poprzez bieżące zamiatanie i zgrabianie,
- usuwaniu plam z tłuszczów i związków chemicznych wg potrzeb,
- malowaniu krawężników białą emulsją jeden raz w roku do 31 kwietnia,
- malowaniu wiat przystankowych farbą do elewacji zewnętrznej jeden raz w roku do 15 maja,
3. Zamówienie należy wykonać przy użyciu sprzętu ręcznego ( miotły, szczotki, szufle itp.) lub mechanicznego (zamiatarka chodnikowa, odkurzacz do zbierania liści itp.) oraz środków transportu do wywozu zebranych nieczystości.
4.Uzyskane w procesie omiatania i oczyszczania odpady stałe Wykonawca we własnym
zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci.
5.Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb, tak aby wymienionym w załączniku nr 1 ciągom pieszym i obiektom zapewnić standard czystości.
6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie
prowadzenia robót.
Wykaz ciągów pieszych i obiektów stanowi załącznik nr 1do niniejszej SIWZ.
Dodatkowe warunki
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- od 1 stycznia 2009 do 31 grudnia 2011r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo
zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
5) Wykaz wykonanych w latach 2005 – 2007 usług o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 80.000,00 PLN łącznie, z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie z uwzględnieniem ich wartości /kwotowo/.
7) Wykaz sprzętu.
8) Zaparafowany projekt umowy.
9) Potwierdzenie wpłaty wadium.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na roboty w zakresie utrzymania w czystości i porządku wybranych ciągów pieszych i obiektów na terenie miasta RawaMazowiecka”, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 12.12.2008r. do godz.10 00 Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 12.12.2008 r. o godz. 1010.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, fax nr 0 (46) 814 43 23.
Anna Idzikowska plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowanie zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.12.2008 roku.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.12.2008 roku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowskidata wytworzenia: 2008-11-30
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-11-30 22:04
- zmodyfikował: Artur Piotrowskiostatnia modyfikacja: 2008-12-01 11:41
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 95219
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-12-30 15:56:35