Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony
Gmina Miasto Rawa Mazowiecka pl. Piłsudskiego 5
tel. (046) 814 47 11, fax. (046) 814 43-23
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na: udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 600.000 PLN
oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:
66113000-5 – usługi udzielenia kredytu
Przedmiotem Zamówienia jest: Udzielenie kredytu inwestycyjnego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem realizowanych w ciągu ulic Orzeszkowej i Sienkiewicza w ramach programu pn.: ”Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011”.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Finansów i
Analiz, Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 6, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest
również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Wymagane warunki udzielenia kredytu:
1) Kwota; 600.000 zł.
2) Waluta kredytu: PLN
3) Okres kredytowania: od września 2010 roku do marca 2016 r.
4) Przewidywany okres uruchomienia kredytu: wrzesień - październik 2010 r.
5) Wykorzystanie kredytu: kredyt będzie uruchamiany w transzach w drodze przelewów na rachunek bankowy Zamawiającego na podstawie faktur VAT przedłożonych przez Zamawiającego, przy czym przedmiot zamówienia może obejmować także refinansowanie ze środków kredytu faktur VAT zapłaconych przez Zamawiającego po dacie ogłoszenia niniejszego przetargu, a przed podpisaniem umowy kredytowej.
6) Karencja w spłacie kredytu do 28.06.2011 r.
7) Spłata kapitału kredytu: 58 rat kwartalnych, płatnych na dzień 28 każdego miesiąca kończącego kwartał, począwszy od 28.06.2011 roku, ostatnia płatna 28 marca 2016 roku.
8) Sposób zapłaty odsetek: Odsetki rzeczywiste płatne miesięcznie 27 dnia każdego miesiąca w całym okresie kredytowania, począwszy od miesiąca, w którym dokonano uruchomienia kredytu.
9) Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte na
a) stawce bazowej WIBOR 3 M dla miesięcznych depozytów złotówkowych, liczonej jako średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy,
b) marży – stałej w całym okresie kredytowania.
10) Zabezpieczenie kredytu: Weksel własny In blanco.
11) Umowa kredytowa powinna zawierać możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat.
12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat niż określone w formularzu cenowym załączonym do oferty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zadania;
3) posiadają zezwolenie do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. -Prawo bankowe( DzU z 2002 roku Nr 72, poz.665 z późniejszymi zmianami);
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie robót.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji;
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru;
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
-
Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
-
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych.
6. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe ( DzU z 2002 roku Nr 72, poz.665 z późniejszymi zmianami).
7. Wypełniony formularz „Oferta”.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 600.000 zł. na realizację inwestycji” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 16 sierpnia 2010r. do godz. 1400 w Sekretariacie Urzędu Miasta (pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 12). Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 15 – sala konferencyjna) w dniu 16 sierpnia 2010r. o godz. 14 05. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: nie pobiera się wadium.
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Uprawnionym do kontaktów z oferentami są:
Marianna Jakubowska – Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 6 fax. (046) 814 48 24, email: finanse@rawamazowiecka.pl.
Termin związania ofertą: 30 dni.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 23 .07.2010 r.
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-07-23 09:13
- zmodyfikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEostatnia modyfikacja: 2010-07-23 09:15
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-07-23 09:17
Zmiany SIWZ
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-08-03 13:15
Zmiany ogłoszenia o zamówieniu
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-08-03 13:21