Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: wgk@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na roboty w zakresie utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka.oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:
usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych kod: 77310000-6,
usługi w zakresie trawników kod: 77314100-5,usługi pielęgnacji drzew kod: 77211500-7, usługi odśnieżania kod: 90620000-9,usługi sprzątania i zamiatania kod: 90610000-6 .
1) Zakres prac na terenach przylegających bezpośrednio do budynków wielorodzinnych obejmuje:
- bieżące utrzymanie czystości,
- pielęgnację istniejącego drzewostanu / usuwanie martwych drzew, suszu, podlewanie nowych nasadzeń / do 5 lat / drzew i krzewów,
- utrzymanie trawników (trawa nie wyższa niż 10 cm), zgrabianie i wywóz skoszonej
trawy,
- odchwaszczanie trawników,
- podlewanie trawników podczas suszy,
- wymianę ziemi i dosiew trawy,
- usuwanie wiatrołomów,
- grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym,
- wywóz dłużyc i gałęzi na składowisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni,
- likwidację odrostów przy drzewach i pniach drzew wg potrzeb,
- dokonywanie nowych nasadzeń z materiału Zamawiającego,
- usuwanie odpadów stałych /zgrabiona trawa, wycięte drzewa, przycięte gałęzie itp./ wraz z ich wywiezieniem na wysypisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni
- nasadzenia i pielęgnacja roślin ozdobnych wieloletnich i jednorocznych,
- utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń placów zabaw i piaskownic dla dzieci,
- utrzymanie i bieżąca konserwacja ławek /malowanie farbą olejną ławek do 31 maja/.
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w okresie zimowym z chodników i dróg
dojazdowych,
- bieżące opróżnianie koszy na odpady stałe,
- mycie koszy wg potrzeb, malowanie koszy jeden raz w roku do 31 maja,
1.a) Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń.
1.b) Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci.
1.c) Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby
terenom zielonym objętym kontraktem zapewnić należytą czystość i dobrą kondycję zieleni.
1.d)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia robót.
Dodatkowe warunki:
do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Wykaz terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych oraz szczegółowy zakres prac stanowi załącznik nr 1 do siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- od 1 stycznia 2009r. do 31 grudnia 2009r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o niżej wymienione dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę oraz musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ).
5. Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2005 – 2007, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i
miejsca wykonania. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA: Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą wykonawcy, którzy wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie mniej niż 40.000 zł łącznie.
6. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy jako znak jej
akceptacji.
7. Kserokopia decyzji Starostwa Powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
8. Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu
odpadów stałych lub kserokopia umowy na odbiór odpadów stałych z firmą
świadczącą usługi w tym zakresie.
9. Potwierdzenie wpłaty wadium.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na utrzymanie czystości i pielęgnacji zieleni terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka ” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 16 grudnia 2008r. do godz. 10 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 16 grudnia 2008r. o godz. 1010.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, fax nr 0 (46) 814 43 23.
Anna Idzikowska
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.12.2008roku.
drukuj (Przetarg nieograniczony)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowskidata wytworzenia: 2008-12-03
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-12-03 13:34
- zmodyfikował: Artur Piotrowskiostatnia modyfikacja: 2008-12-03 13:48
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 95691
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-12-30 15:56:35